Chat-United Website
Pages: (2) [1] 2  [ Go to first unread post » ]

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
Beste Chatters

Chat United bestaat dit jaar 5 jaar en dat vieren we door de hele site en alle services op te frissen.
We gaan over naar een nieuw forum, met nieuwe en extra mogelijkheden. Op dit moment zijn we alles aan het inrichten, klaarzetten, testen etc.
We verwachten in september met het meeste klaar te zijn. Of we alle extraatjes die we op het oog hebben dan al aan de praat hebben is nog niet duidelijk, er moet veel gebeuren. Maar dat ze er aan komen staat al vast!

Een kleine impressie:

1 Meer mogelijkheden in je profiel, zoals:
- het toevoegen van vrienden (alleen als jij daar zelf mee instemt) aan jouw profiel, zodat hun naam of zelfs hun foto aan jouw profiel wordt toegevoegd (en vice versa);
- het posten van berichtjes in elkaars profiel (uiteraard wederom met de mogelijkheid voor de profieleigenaar om te beslissen of een post mag worden toegevoegd of niet);
- een profiel dat bestaat uit meerdere tabbladen, waarin je van alles te weten kan komen over de leden en waarin je van alles kwijt kan over jezelf

2 Meer mogelijkheden op het forum
- multimedia toevoegen aan je forumposts;
- een rich text editor in het forum en in je profiel, zodat je ook daar emoticons oid in kunt zetten
- de optie om mensen te negeren op het forum (en te zorgen dat ze je niet via PM oid kunnen lastig vallen)
- een cijfer geven aan forumposts (stemmen dus!) Op basis van de stemmen krijgt iemand een reputatie op het forum (uiteraard bekijken we of daar geen misbruik van gemaakt wordt).
- een speciale forumweergave die het mogelijk maakt om het forum ook via je mobiel eenvoudig bij te houden.

3 Website
- De website wordt verfrist, we gaan voor nieuwe kleuren en zullen gaandeweg de webpagina's vereenvoudigen en updaten.

en nog veel meer wat nog in de pijplijn zit waarover we jullie ongetwijfeld later meer zullen vertellen....

Hou dus het forum in de gaten voor meer nieuws over CU nieuwe stijl.

Team CU

Administrator
Group Icon

Group: Admin
Member No.: 1

PM

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
Succes! biggrin.gif

Nieuw op forum
*

Group: Members
Member No.: 38387

PM

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
Van mijn kant..... eveneens succes.
Het lijkt mij een hele klus om alles in goede banen te krijgen, maar tot nu toe vind ik het plezierig om hier een room te hebben en kennis te maken diverse rooms en personen van verschillende pluimage.

Wichtje, beheerder van _Bijbel_Trivia_ (Gamezone).

Nieuw op forum
*

Member No.: 24164

PMEmail PosterUsers Website

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
Wens het C U team veel succes met het maken en in werking stellen van de nieuwe mogelijkheden. a_thumbsup_20.gif
Dat van die profielen dat ken ik van een amerikaanse website,waar ik ook acound heb en eigen rooms. fluitanim.gif Is wel heel leuk om zo met elkaar in verbinding te staan. assdfbsd (2).gif Groetjes Ad (eigenaar van DE HOOIBERG 18+)
overig (25).gif overig (25).gif overig (25).gif overig (25).gif overig (25).gif Alvast om de 5 jaar te vieren tekst-lol001.gif

This post has been edited by ~AD~ on Sep 19 2009, 02:16 PM

Nieuw op forum
*

Member No.: 74127

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
[/U][/COLOR][/CODE] help ....................@msn.com[CODE]

*naam in emailadres verwijderd!

This post has been edited by Admin_Future on Sep 21 2009, 11:07 PM

Nieuw op forum
*

Member No.: 7850

PMEmail Poster

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
wanneer wordt de nieuwe jas aangetrokken??
we zitten namelijk al bijna aan het eind van deze maand...

dots.gif
N1alittlefeedback.gif

This post has been edited by EasyScript on Sep 22 2009, 09:35 PM

Nieuw op forum
*

Member No.: 68282

PMEmail Poster

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
We zijn inmiddels met het meeste klaar, nog niet met alles, maar dat had ik in mijn eerste post al gemeld, we verwachtten deze maand met het meeste klaar te zijn...en dat is dus gelukt. We zijn nu met de laatste dingen bezig en we zijn tevens een testomgeving aan het opzetten om alles grondig uit te kunnen testen, met name de chat, zodat we zeker kunnen stellen dat er geen problemen ontstaan en iedereen straks zonder problemen gebruik kan maken van al het nieuws.
Daar gaat nog wel wat tijd in zitten, maar we houden jullie op de hoogte.

Elanor

--------------------
user posted image
Het onmogelijke doen wij meteen, wonderen duren iets langer.
Voor toveren kunt u een afspraak maken ;)

Staff
Group Icon

Member No.: 6

PMUsers Website

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
assdfbsd (2).gif leuk ik wens jullie ook veel succes a_thumbsup_20.gif
dancing.gif wat voor kleur jasje krijgen we hoop rood , ermm.gif

--------------------

Veelposter

Member No.: 1890

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
rood???

mutzzz

mja mooi rood is niet lelijk...

Blauw was ook wel leuk, maar dan gaat het lijken op de imitator omn..... *PROEST*

dus rood zou wel leuk zijn... 409.gif

--------------------
een blik zegt meer dan duizend woorden

user posted image

ik heb alleen nog nooit een blik horen praten

Normaalposter
**

Member No.: 35378

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
o ja...

ik hoop wel dat het een beetje eenvoudig blijft zodat het met mijn oude peeceetje ook nog leuk is om deze site te bezoeken en dat alles nog een beetje snel laadt...

--------------------

user posted image

Normaalposter
**

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
De updates mogen wel wat beter geregeld worden hier...
We zijn al halverwege met oktober en nog geen nieuws over de layout!!!

N1alittlefeedback.gif

Zou het fijn vinden als ook de delays werden vermeld e.d.

sorry.gif dots.gif

kan de layout niet vast getest worden?? op test.chat-united.com ofzo 3_2_9.gif

This post has been edited by SpeakEasy on Oct 19 2009, 08:27 PM

--------------------
user posted image
user posted image

Nieuw op forum
*

Member No.: 64993

PMEmail Poster

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
stel je eens voor dat het zomaar eens zou kunnen zijn dat het team van CU naast CU ook nog een leven heeft bij het toetsenbord 409.gif vandaan, met kinderen, huisdieren, de drang om te eten, werk en zelfs soms de behoefte om lekker op de bank te hangen....

als je je dat hebt voorgesteld kun je misschien er zelf wel bij bedenken waarom sommige dingen op zich laten wachten, vooral een nieuwe layout, dat is nou niet echt belangrijk ofzo, het KAN leuk zijn, maar ik ben tevreden wanneer ik me verveel ik naar CU ga en daar een room kan bezoeken of een room te openen zonder dat daar problemen bij komen kijken... dat heb ik liever dan heel veel tijd steken in een nieuwe layout... ph34r.gif

--------------------

user posted image

Normaalposter
**

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
Beste Chatters

Vandaag hebben we weer een sprong de goede kant op gemaakt. We zijn de chat op de nieuwe website volop aan het testen en finetunen, zodat jullie straks op minimaal dezelfde manier kunnen blijven genieten van de chat.

Inmiddels hebben we ook de eerste stappen gezet richting testen met een grotere groep. We hebben de regroom eigenaren benaderd met uitleg over wat CU allemaal gaat bieden in de nieuwe omgeving en hen verzocht ons daarbij te helpen.

We lichten hierbij vast weer een tipje van de sluier op over de nieuwe services die Chat United gaat bieden, als we eenmaal over zijn op de nieuwe site (inclusief de zaken die bij de eerste post nog in de pijplijn zaten):

Profielopties zoals in eerste post genoemd. Status: Gereed

Forummogelijkheden zoals in eerste post genoemd. Status: Gereed

Website vernieuwen Status: Gereed

Daarnaast ook de volgende zaken:

Blogs voor Regrooms en ondersteunde rooms (vergelijk dit met een vorm van groepen) met mogelijkheden voor twitter, albums, gewone berichtjes, meerdere beheerders, open blog of juist blog met besloten ledenclub). CU onderzoekt nog of we het gebruik van Blogs op termijn open stellen voor overige leden. Status: Gereed

Radioroom-webpages (legale stations kunnen via onze site dynamisch hun radio promoten). De radioroom beheerder krijgt een eigen stukje forum op het CU forum, waar hij of zij het eigen moderator beheer uitvoert. Zo hou je grip op jouw informatie. De informatie uit het forum kan dynamisch op de radio-webpage worden getoond! Status: Gereed

Albums (elke gebruiker kan zijn eigen foto album aanmaken (te bekijken via diens profiel op basis van instellingen die de gebruiker zelf bepaalt). Ook kun je als je dat liever hebt, je plaatjes toevoegen aan een algemeen fotoalbum.Status: Gereed

Webspace (elke gebruiker krijgt een eigen stukje webspace. Bij elke post die je doet of elke foto die je plaatst, krijg je te zien hoeveel ruimte je nog hebt). Status: Gereed

Downloadsecties Onze scripts en chatapplicatie gaan naar een downloadsectie toe. Je kunt je dan abonneren op de download, zodat je automatisch bericht krijgt als de download is geupdate. Nooit meer oude versies dus! Status: Gereed

Media!. Het is mogelijk om filmpjes van bijv Youtube te koppelen aan een post. Het is NIET mogelijk om dergelijk materiaal te uploaden!. Uiteraard houdt CU wel in de gaten dat er geen illegale content geplaatst wordt. Dit zal verwijderd worden. We houden de wetgeving hieromtrent uiteraard wel in de gaten. Status: Gereed

Nieuwe FAQs De FAQs gaan het forum uit en krijgen een eigen plek op de website. Status: Gereed

Bugs melden. We koppelen straks alle services aan een bugtracker. Hier kun je dan service specifieke fouten melden. Elke service heeft een eigenaar, die via die bugtracker feedback geeft over de status van jouw melding. Zo weet je wanneer en in welke versie iets is opgelost. Status: Gereed

Mijn CU en Accountspecifiek Een aantal functies van het forum is ook beschikbaar op de website. Zo kun je in je profiel in het forum zowel een vriendenlijst als een negeerlijst beheren. Je vrienden (als deze wederzijds instemmen) zie je op de website vermeld staan als ze online zijn. Gewoon handig in 1 lijstje bij elkaar, zo gauw je bent ingelogd. Status: Gereed

Nu denk je wellicht...alles is gereed. Helaas:

We zijn nu nog bezig met het doortesten van de chat en het aanbrengen van enkele beveiligingszaken. Om te voorkomen dat we straks useraccounts kwijt zijn na de migratie, moet CU vlak voor de livegang nog eenmaal de hele userdatabase vanuit het huidige forum converteren naar het nieuwe forum. Tegen die tijd zal het een paar dagen niet mogelijk zijn om te posten op het forum of om een nieuw account aan te maken. We vragen hiervoor jullie begrip en daarnaast vragen we roomeigenaren om hun beleid voor gasten in de room gedurende die dagen wat te versoepelen. Status: Nog Niet Gereed

Tot slot zijn we ook al begonnen met het aanpassen van de chatservers. Deze komen echter pas online nadat we met de website over zijn. Deze aanpassingen zijn met name gericht op het gebruikersvriendelijker opvangen van onverhoopte serveruitval. Status: Nog Niet Gereed

Wat betreft de vragen en opmerkingen over kleuren van de nieuwe site: Het is geen geel/groen meer straks! Wat het wel wordt laten we nog even in het midden. Mischien wordt het straks wel groen/geel! fluitanim.gif

Namens Team CU:
Elanor en Future

--------------------
user posted image
Het onmogelijke doen wij meteen, wonderen duren iets langer.
Voor toveren kunt u een afspraak maken ;)

Staff
Group Icon

Member No.: 6

PMUsers Website

Reply to this topic >
Quote Post
Member Profile
Groen/geel, jaaaaaaaa, gaaaaaaaaffffff biggrin.gif

--------------------
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Chatroom Het Keerpunt (Categorie Gezondheid)

Veelposter

Group: Owner Regroom
Member No.: 45040

Reply to this topic >
> zwartepietje
Quote Post
Member Profile
user posted image

Unregistered

Reply to this topic Start new topic  >
> Cu In Een Nieuw Jasje , inclusief extra knopen en zakken [ Topic Options ]